lördag, maj 09, 2009

Regn

Idag är det jättetråkigt väder. Egentligen bryr jag mig inte om vädret, men idag ska vi ha städning på området och det är ju inte så kul när det regnar. Förövrigt är jag inte så taggad på att gå ut och städa, hade hellre åkt iväg till gymmet och tränat!
Jimmy jobbar till 15 idag så han slipper städa, den rackarn!!

Igår var Sabina, the Robot, här. Ja, hon har ju lyckats ha av bakre korsbandet, så nu går hon på kryckor och har en konstigt ställning på benet. Stackars Sabina! Vi hade i alla fall kul, vi åt middag och tittade på Rallybrudar. Den var bra!

Ikväll blir det middag ute med mamma och pappa. Lite för att fira både mamma (som fyllde år i torsdags) och Jimmy (som fyller år på måndag). Det ska ju bli mysigt =)
Sen blir det nog Robinson och kanske Se upp för dårarna, den är ju så rolig!

Föresten, jag fick VG på Psykiatritentan!! Och inte nog med det, jag fick 36 poäng av 39 möjliga, är jag nöjd eller? Känns så skönt att ha det gjort! Nu är det "bara" en hemtenta i Palliativvård kvar, skönt!

Ha en bra lördag!
Kram

1 kommentar:

Amanda sa...

GRATTIS!! tentan är väl också något ni kan fira ikväll!!?