söndag, maj 03, 2009

Ledigheten

Och så börjar den långa ledigheten att lida mot sitt slut. Har varit ledig sen i onsdags förmiddag och är ledig även imorgon faktiskt.
Ledigheten har varit toppen, känns skönt att det lugnat sig i skolan nu.

På Valborg var jag ju som sagt hemma hos Vicky med familj och det var väldigt trevligt. Vi grillade och snacka en massa skit bara =).

I fredags grillade jag och Jimmy här hemma. Underbart väder!

Igår blev det grillning då med, då i sällskap av Camilla och Glenn + hundar! Jättetrevligt! Vi har alltid trevligt när vi ses. Hur mycket längtar jag inte till lilla bebben kommer? Han kommer bli så älskad så det är inte sant =)

Och idag så har vi storhandlat. Lurade även med Jimmy till Sickla så jag kunde köpa nya skor =) En väldigt lyckad ledighet har jag haft med andra ord.
Ikväll blir med Wipeout, så otroligt roligt!

Hoppas ni alla har haft en bra Valborg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grill grill grill...jag vill också!

camilla sa...

Tack för i lördags, hade hur trevligt som helst, som alltid:)