onsdag, maj 06, 2009

Idag har jag städat hela huset. Det är så underbart, speciellt när det är klart. Så nu luktar det jättegott här hemma. Men undra hur länge det är fint, med tanke på mina (underbara) små tussar =D

Elvis var hos "frisören" i måndags. Dom som har träffat honom vet att han hade otroligt tät päls, troligtvis efter kastreringen. Jag kunde helt enkelt inte få ut hans päls så jag bokade tid hos en som kan det där och har rätt borstar. Han blev hur fin som helst! Han blev inte rakad, som jag faktiskt trodde han skulle bli. Han är tunnhårig kan man säga, på vissa ställen. Man ser hans rosa hud på vissa ställen. Men framför allt, han krympte typ 2 storlekar. Så nu är han som en liten valp. Ska försöka hålla efter nu, men jag kommer lämna in honom igen framöver. Väldigt lyckat! Lite svårt att se på bild hur han blev i pälsen, man måste se det IRL liksom =D Men man kan se lite skillnad på storleken. Den övre bilden är innan och den undre är efter.


Igår åkte Jimmy på sin sista kursträff. Är så glad för hans skull att det är över nu, det har verkligen tyngt ner honom, speciellt redovisningen. Han ringde precis och sa att han klarat alla prover och sånt, nu har han fått diplom. Du är bäst älskling!!! <3
Ikväll kommer Vicky hit och ska sova över. Hon kände att hon behövde plugga i lugn och ro och få en ordentlig natt med sömn. Ja, så är det när man har barn och det är klart man ställer upp. Då slipper jag sitta själv och vi kan titta på Greys anatomy tillsammans. Då behöver vi inte ringa varandra direkt efter Greys anatomy och "avlägga rapport" =D

Ta hand om er!
Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå man ser ju jättemycket skillnad på Elvis! Nu tycker ju till och med jag att han blev lite söt ;)

Mysigt med övernattning! Vicky verkar vara en bra kompis :)

Kram!

Anonym sa...

Det behövdes verkligen. Vilken skillnad. Han blev jättefin.
Kram svärmor

..Carl-Astrid sa...

var det dyrt? jag har funderat på att lämna in Gunnar på klippning men jag tyckte det var dyrt...

Emma sa...

Det var ganska dyrt faktiskt, kostade 600 kr. Men det var värt det tycker jag och dom höll på i mer än 3 timmar. Nästa gång blir det inte lika dyrt. Mamma betalar 600kr för sina två hundar, och dom är mycket större =)

camilla sa...

Sötisvovve=)
han blev jättefin!!!