måndag, maj 18, 2009

Måndag

Och så var det en ny vecka! Helgen har varit helt perfekt! I lördags var vi hemma hos Camilla och Glenn. Svärföräldrarna kom förbi och vi åt tacos och en massa annat gott för att fira Jimmys födelsedag, i efterskott. Sen åkte svärföräldrarna hem och vi var kvar och tittade på ESC. Jag tycker Norge var helt rätt vinnare, bortsett från Sverige då. Jag tycker Norges låt är lite gullig =)
Igår så tog vi det mest lugnt här hemma. Var på agility med Elvis och sen blev det lite plantering av blommor på verandan. Nu är det så fint så.

Och idag är det måndag och jag är ledig. Ska sitta hemma och plugga på min hemtenta. Den ska vara inne den 29/5, så jag har ju gott om tid på mig. Men jag ska lägga på ett kol så jag är lite ledig sen.

Ha en bra dag kära vänner!

Inga kommentarer: