torsdag, december 13, 2007

75 minuter

Sitter här och är rätt slut i kroppen. Har jobbat mellan 7-16 och sen var jag på spinning mellan 18-19:15.
75 minuters spinning med Piret, det är tufft! Fasen vad hon kör på, hon är inte mänsklig =P

Jobbar 7-16 imorgon oxå sen är jag (och Jimmy) ledig i helgen. Skönt!

Idag har dom grävt ner grejer för vatten och el till huset. Så det verkar vara klart nu för dom har täppt igen hålet. Sen har dom tydligen varit i huset hela eftermiddagen och arbetat. Självklart är jag ju nyfiken på att kolla vad dom har gjort eftersom jag har varit borta hela dagen, men då har dom låst dörren och tagit med sig nyckeln. Det är nog iofs för att dom har satt upp kyl/frys och andra vitvaror som dom inte vill riskera att dom ska bli stulna.
Fredd har tyvärr sagt att det ser mörkt ut att hinna klart till jul och nyår eftersom att fönstrena kommer imorgon och det blir tajt och hinna med allt. Men jag har fortfarande hopp om att vi ska kunna flytta in. Allt måste ju inte vara klart. Om det ska målas runt fönstrerna och så, det spelar ju ingen roll. Det kan man göra sen. Så vi får se hur det blir.

Nu ska jag ut med hundarna och sen ska jag duscha.
Kram!

1 kommentar:

..Carl-Astrid sa...

jag hatar att jobba 7-16!!! Det är så segt!!!